Časté dotazy

VENDA.cz

+420 226 210 524 Po-Pá: 8-16 hod.
0 0 Kč

Časté dotazy

 

Jak nakupovat?

Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejším způsobem k jeho nalezení použít vyhledávání prostřednictvím pole Vyhledat. Kompletní nabídka zboží je uvedena ve vodorovném menu a je rozčleněna do podkategorií. Detailní informace o produktu zobrazíte kliknutím na jeho obrázek (miniaturu produktu). V průběhu objednávání máte nahoře stránky přehled o tom, jaká je aktuální hodnota Vašeho nákupu.

 

 

Proč mi nelze odeslat nákupní košík?

Minimální výše objednávky je stanovena na 88 Kč. Pokud nepřesáhnete tuto částku, systém Vás nenechá objednávku uložit. Prosím navyšte částku nad tuto hranici. Nezvolili jste dopravu nebo platbu, nejprve zvolte dopravu například: dobírku a následně platbu: hotově. Děkujeme za spolupráci. 

 

Cena za dopravu ČR

Poštovné a balné je jednotné, nezáleží na velikosti objednávky.

Při nákupu nad 999 Kč je poštovné zdarma.

 

Dobírka - doprava přepravní službou GLS – 89 Kč

Platba předem na účet - doprava přepravní službou GLS – 69 Kč

Platba kartou - doprava přepravní službou GLS – 69 Kč

Expresní platba Gopay - doprava přepravní službou GLS – 69 Kč


Cena za dopravu palet

Doprava palety: 956 Kč/pa

Dobírka: + 50 Kč objednávka

Dopravu zajišťuje společnost dopravanapaletach.cz. Na palety se nevztahuje doprava zdarma.


Přihlásit se můžete jako:

  • nový zákazník. V druhém kroku nákupního košíku vyplníte osobní údaje potřebné k doručení objednávky.
  • registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte jméno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali. Přihlašovací jméno nám umožňuje identifikovat Vás při další objednávce. V druhém kroku nákupního košíku, můžete zvolit, že jste již registrovaný zákazník

E-mail a telefon slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné je vyplnit.

 

Košík

V košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesnou specifikaci zboží, dostupnost, počet kusů a cenu. Po kliknutí na symbol košíku se zobrazí všechny vložené položky. Před dokončením objednávky lze v košíku měnit počet kusů či smazat jednotlivé položky. Cena zboží je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.

 

Dokončení objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

V případě, že si nevíte rady neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám s nákupem pomůžeme.

 

Zaplatila jsem zboží převodem na účet, za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

Zboží Vám bude připraveno a odesláno ihned po připsání peněz na náš účet. Nejpozději však do 14 -ti pracovních dnů po obdržení objednávky. Pokud zboží není skladem, podáme Vám zprávu o náhradním termínu plnění či Vám po dohodě vrátíme peníze zpět.

 

Jak mi bude zboží doručeno?

Pokud chete objednávku doručit na konkrétní adresu, přepravu objednávek zajišťuje společnost GLS, kde po vyžádání můžete sledovat stav vaší zásilky.

 

Mohu platit kartou?

Na našem e-shopu VENDA.cz můžete platit kartou, díky platební bráně ČSOB, ale pouze v online režimu (tedy platbou předem). Nebo můžete využít zabezpečené online platby pomocí platební brány GoPay.

 

Jak mohu zboží reklamovat?

Adresa pro zasílání reklamací: VENDA.cz, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit formulář a zaslat zpět spolu s reklamovaným zbožím. Peníze za reklamované zboží zasíláme bankovním převodem do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.).

Spodní prádllo z hygienických důvodů nevyměňujeme.