Časté dotazy

Venda.cz

MEGA výprodej - likvidace cen
Venda.cz
Časté dotazy

Časté dotazy

 

Jak nakupovat?

Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejším způsobem k jeho nalezení použít vyhledávání prostřednictvím pole Vyhledat. Kompletní nabídka zboží je uvedena ve vodorovném menu a je rozčleněna do podkategorií. Detailní informace o produktu zobrazíte kliknutím na jeho obrázek (miniaturu produktu). V průběhu objednávání máte nahoře stránky přehled o tom, jaká je aktuální hodnota Vašeho nákupu.

 

Rozšíření záruky

Chcete mít jistotu, že si zboží stihnete vyzkoušet nebo rychleji odbavit reklamaci v případě problému? Využijte některou z následujících služeb.

 

Nákupní košík neakceptuje adresu?

Video návod k vyplění adresy: https://www.youtube.com/watch?v=fXMBOr4lgmM. Adresa výdejního místa: https://youtu.be/aouEX5pUjag.

 

Proč mi nelze odeslat nákupní košík?

Nezvolili jste dopravu nebo platbu, nejprve zvolte dopravu například: Česká pošta balík do ruky a následně platbu: dobírka. Děkujeme za spolupráci. 

 

Cena dopravy po České republice

Cenu dopravy naleznete zde.

 

Přihlásit se můžete jako

  • Nový zákazník. V druhém kroku nákupního košíku vyplníte osobní údaje potřebné k doručení objednávky.
  • Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte jméno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali. Přihlašovací jméno nám umožňuje identifikovat Vás při další objednávce. V druhém kroku nákupního košíku, můžete zvolit, že jste již registrovaný zákazník

E-mail a telefon slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné je vyplnit.

 

Dokončení objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

V případě, že si nevíte rady neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám s nákupem pomůžeme.

 

Zaplatila jsem zboží převodem na účet, za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

Zboží Vám bude připraveno a odesláno ihned po připsání peněz na náš účet. Nejpozději však do 10 -ti pracovních dnů po obdržení objednávky. Pokud zboží není skladem, podáme Vám zprávu o náhradním plnění či Vám po dohodě vrátíme peníze zpět.

 

Jak mohu zboží reklamovat?

Adresa pro zasílání reklamací: VENDA.cz, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit formulář a zaslat zpět spolu s reklamovaným zbožím. Peníze za reklamované zboží zasíláme bankovním převodem do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.).

Spodní prádllo, respirátory a roušky z hygienických důvodů nevyměňujeme.

 

Odeslal jsem objednávku, ale nepřišel mi e-mail

Může se stát, že Vám e-mail s vaší objednávkou zůstane v nevyžádané poště (spamu), hromadné poště. Pokud tedy nemáte e-mail v doručené poště, podívejte se prosím do nevyžadné pošty a přesuňte si tento e-mail do doručené pošty. Nastavení najdete zde. Děkujeme.

Tento web používá soubory cookie.

Soubory cookie používáme k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií a analýze naší návštěvnosti. Informace o vašem používání našich stránek také sdílíme s našimi partnery v oblasti sociálních médií, reklamy a analýzy, kteří je mohou kombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které shromáždili při vašem používání jejich služeb

Zakázat vše
Upravit jednotlivě
Povolit vše