Jak nakupovat?
Máte-li zájem o konkrétní zboží, je nejrychlejším způsobem k jeho nalezení použít vyhledávání prostřednictvím pole Vyhledat. Kompletní nabídka zboží je uvedena ve vodorovném menu a je rozčleněna do podkategorií. Detailní informace o produktu zobrazíte kliknutím na jeho obrázek (miniaturu produktu). V průběhu objednávání máte nahoře stránky přehled o tom, jaká je aktuální hodnota Vašeho nákupu.
Rozšíření záruky
Chcete mít jistotu, že si zboží stihnete vyzkoušet nebo rychleji odbavit reklamaci v případě problému? Využijte některou z následujících služeb.
Nákupní košík neakceptuje adresu?
Video návod k vyplění adresy: https://www.youtube.com/watch?v=fXMBOr4lgmM. Adresa výdejního místa: https://youtu.be/aouEX5pUjag.
Proč mi nelze odeslat nákupní košík?
Nezvolili jste dopravu nebo platbu, nejprve zvolte dopravu například: Česká pošta balík do ruky a následně platbu: dobírka. Děkujeme za spolupráci.
Cena dopravy po České republice
Cenu dopravy naleznete zde.
Přihlásit se můžete jako
- Nový zákazník. V druhém kroku nákupního košíku vyplníte osobní údaje potřebné k doručení objednávky.
- Registrovaný zákazník, pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte jméno (e-mail) a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali. Přihlašovací jméno nám umožňuje identifikovat Vás při další objednávce. V druhém kroku nákupního košíku, můžete zvolit, že jste již registrovaný zákazník
E-mail a telefon slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné je vyplnit.
Dokončení objednávky
Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, cenu za dopravu, adresu pro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.
V případě, že si nevíte rady neváhejte se na nás obrátit. Rádi Vám s nákupem pomůžeme.
Zaplatila jsem zboží převodem na účet, za jak dlouho mi bude zboží doručeno?
Zboží Vám bude připraveno a odesláno ihned po připsání peněz na náš účet. Nejpozději však do 10 -ti pracovních dnů po obdržení objednávky. Pokud zboží není skladem, podáme Vám zprávu o náhradním plnění či Vám po dohodě vrátíme peníze zpět.
Jak mohu zboží reklamovat?
Adresa pro zasílání reklamací: VENDA.cz, Osenice 66, 507 23 Dětenice. Pro uplatnění reklamace je nutné vyplnit formulář a zaslat zpět spolu s reklamovaným zbožím. Peníze za reklamované zboží zasíláme bankovním převodem do 30 dnů od doručení reklamovaného zboží. Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že jsme neobdrželi veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů apod.).
Spodní prádllo, respirátory a roušky z hygienických důvodů nevyměňujeme.
Odeslal jsem objednávku, ale nepřišel mi e-mail
Může se stát, že Vám e-mail s vaší objednávkou zůstane v nevyžádané poště (spamu), hromadné poště. Pokud tedy nemáte e-mail v doručené poště, podívejte se prosím do nevyžadné pošty a přesuňte si tento e-mail do doručené pošty. Nastavení najdete zde. Děkujeme.