Podmínky vrácení zboží do 60 dnů

Venda.cz

+420 226 210 524 Po–Pá: 8–12 a 12:30–16
MEGA výprodej - likvidace cen
Venda.cz
Podmínky vrácení zboží do 60 dnů

Podmínky vrácení zboží do 60 dnů

1. ZÁKLADNÍ USTANOVENÍ

Tyto podmínky upravují vztahy mezi smluvními stranami smlouvy o poskytování služby „Možnost vrátit zboží do 60 dnů“ (dále jen „služba“), kdy na jedné straně je společnost bonusshop s.r.o., IČ 51423529, DIČ 2120692882, se sídlem Karpatské námestie 10A, 831 06 Bratislava, Slovenská republika, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresným súdem Bratislava I, odd. Sro, vl.č.129751/B (dále jen „poskytovatel“)  a na straně druhé je objednatel (dále jen „objednatel“), přičemž tyto podmínky se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby.
Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když objednatel spolu s vybraným zbožím, potvrdí v tzv. košíku i službu.

2. POPIS SLUŽBY

Poskytovatel zaručuje objednateli, že mu umožní vrácení výrobku bez udání důvodu do 60 dnů od doručení objednávky, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže.

3. PODMÍNKY VYUŽITÍ SLUŽBY

Poskytovatel je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout objednateli možnost vrácení zakoupeného výrobku bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:

  • Objednatel objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena;
  • Objednatel uhradí službu řádně a včas;
  • Objednatel neodstoupí od smlouvy na koupi zboží, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
  • Objednatel uplatní službu nejpozději 60. den od doručení zboží;
  • Objednatel nijak nepoškodí zboží, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání zboží stanovené jeho výrobcem) nebude se zbožím manipulovat;
  • Objednatel prokáže nárok na službu číslem objednávky obsahujícího příslušné zboží a s ním související službu;
  • Objednatel předloží poskytovateli zboží ve stavu „dobré“ (viz definice níže);
  • Zboží určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.


V případě, že objednatel splní podmínky, za kterých může službu využít, bude mu vrácena celá cena zboží dle bodu 5. těchto podmínek. V případě, že objednatel - uplatní službu a požádá o vrácení výrobku ve stavu špatné nebo znehodnocené, pak objednateli bude nabídnut pouze zpětný odběr zboží poté, co objednavatel uhradí poplatek za znehodnocené zboží stanovený poskytovatelem.


DEFINICE STAVŮ VÝROBKŮ
DOBRÉ
  • Zboží má kompletní příslušenství, které bylo dodáno poskytovatelem spolu s ním (zejm. kabely, stojan, dálkové ovládání, manuál v českém jazyce, poskytnuté dárky atd.); a
  • Zboží nenese známky užívání; a
  • Zboží je včetně obalového materiálu, který nese známky běžného rozbalení zboží.
  • Zboží určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.
ŠPATNÉ
  • Zboží nese známky užívání; a/nebo
  • Zboží je nekompletní; a/nebo
  • Zboží je nadměrně opotřené a/nebo nese poškození, které je snadno opravitelné a po této opravě může plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
  • Zboží neobsahuje spotřební materiál v plné kapacitě.
ZNEHODNOCENÉ
  • Zboží je poškozené a nemůže plnit svou funkci v plném rozsahu; a/nebo
  • Zboží je zásadně nekompletní a nelze jej proto plně užívat

4. VRÁCENÍ CENY SLUŽBY

V případě, že je objednatelem spotřebitel, má právo od smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu ust. § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět poskytovateli nejpozději v moment odstoupení.

5. VRÁCENÍ CENY ZBOŽÍ

V případě, kdy objednatel splní veškeré poskytovatelovy podmínky služby pro vrácení výrobku, poskytovatel vrátí bez zbytečného odkladu po splnění podmínek služby objednateli kupní cenu výrobku na bankovní účet.

 

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 10.2.2021.